Στ

Σύνδεση

 

4.6 Spike

Απευθύνεται σε μαθητές

Ηλικία

Κιτ ρομποτικής

Διαθέσιμα μαθήματα

Περιγραφή

Α'-Γ' γυμνασίου 13+  LEGO Education Spike 20+ Τα παιδιά μέσα από βιωματικές δραστηριότητες... 

 

 

Το LEGO® Education SPIKE™ Prime είναι το νέο μέλος στην οικογένεια των εκπαιδευτικών λύσεων της LEGO Education! Οι μαθητές ηλικίας 10 ετών και άνω γνωρίζουν το STEAM και την εκπαιδευτική ρομποτική, κατασκευάζοντας και προγραμματίζοντας διασκεδαστικά ρομπότ και έξυπνες συσκευές! Το SPIKE Prime ενισχύει την ανάπτυξη της κριτικής σκέψης των μαθητών καθώς και την επίλυση σύνθετων προβλημάτων μέσα από μια διασκεδαστική διαδικασία όπου τα παιδιά μαθαίνουν μέσα απ’ το παιχνίδι.

Το SPIKE Prime συνδυάζει τουβλάκια LEGO, ένα ισχυρό προγραμματιζόμενο Hub με 6 θύρες, γλώσσα προγραμματισμού που βασίζεται και ακολουθεί τη φιλοσοφία του Scratch και μαθήματα STEAM που θα ενισχύσουν την αυτοπεποίθηση καθώς και το επίπεδο κριτικής σκέψης των μαθητών. Τα μαθήματα που μπορούν να ολοκληρωθούν μέσα σε 45 λεπτά συνδυάζουν κατασκευή και προγραμματισμό διευκολύνοντας την εισαγωγή των μαθητών στην συλλογή και ανάλυση δεδομένων και στην επίλυση προβλημάτων με εφαρμογή στον πραγματικό κόσμο.

Πλεονεκτήματα, πολλά! Οι μαθητές θέτουν ερωτήματα και λύνουν προβλήματα, δημιουργούν μοντέλα, σχεδιάζουν πρωτότυπα, ερευνούν, αναλύουν και ερμηνεύουν δεδομένα, χρησιμοποιούν αλγοριθμικό τρόπο σκέψης, αμφισβητούν βασισμένοι σε επιστημονικές αποδείξεις, αποκτούν, αξιολογούν και επικοινωνούν τη γνώση.

Διαθέσιμα μαθήματα, επίσης πολλά! Ξεκινώντας από τα πολύ απλά, όπως σύνδεση, κατασκευή μοντέλου, απλές εντολές προγραμματισμού, και καταλήγοντας στα πιο πολύπλοκα, καθώς και σε συμμετοχή των παιδιών σε όλους τους διαγωνισμούς της WroHellas

Ενδεικτική περιγραφή μαθήματος: 

Κάθε κατασκευή ακολουθεί έναν «κώδικα» που είναι προϊόν της αλγοριθμικής σκέψης των μαθητών και πραγματώνεται στο ψηφιακό περιβάλλον παρόμοιας φιλοσοφίας του MIT Scratch.

Η πραγματοποίηση όλης αυτής της διαδικασίας εμπλέκει τα παιδιά σε πρακτική, ενεργητική, ομαδική εργασία διερευνητικού & πειραματικού χαρακτήρα (πρώιμοι επιστήμονες), τα βοηθά να κατακτήσουν τη μάθηση, τη γνώση αλλά και γλωσσικές δεξιότητες, μέσω της διατύπωσης ερωτήσεων, αναζήτησης μοτίβων, επιλογής στρατηγικών και της διατύπωσης συμπερασμάτων.

Οι γνώσεις που αποκτούν τα παιδιά μπορούν να τους φανούν χρήσιμες σε περίπτωση που θελήσουν να συμμετάσχουν στον ετήσιο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Εκπαιδευτικής Ρομποτικής για μαθητές Γυμνασίου που είναι προάγγελος της παγκόσμιας Ολυμπιάδας της διεθνούς Οργάνωσης WRO.

Τα μαθήματα είναι σχεδιασμένα για μαθητές των τελευταίων τάξεων του δημοτικού ή των μαθητών του γυμνασίου, όπου μέσω της ομαδικής δραστηριότητας γύρω από την κατασκευή ενός ρομποτικού μοντέλου που αλληλεπιδρά με τον αληθινό κόσμο σε πραγματικό χρόνο, τα παιδιά ζουν μια συναρπαστική και ψυχαγωγική εμπειρία που δεν θέλουν να τελειώσει!

Μέσα από την Εκπαιδευτική Ρομποτική με LEGO Spike οι μαθητές μαθαίνουν για την φυσική, την τεχνολογία, τα μαθηματικά και την μηχανική (S.T.E.M.), πρακτικά χωρίς θεωρίες και περιττή ορολογία, και αναπτύσσουν μεθόδους ανάλυσης και επίλυσης προβλημάτων. Ταυτόχρονα, δίνεται η δυνατότητα ανάπτυξης δεξιοτήτων εφευρετικότητας, αλγοριθμικών & προγραμματιστικών προτύπων και επίδειξης ομαδικού πνεύματος.

Διαθεματικές Γνώσεις:

  • Φυσική: Τριβή, Ταχύτητα, Δύναμη, Νόμοι της Μηχανικής
  • Τεχνολογία: Περίπλοκες Μηχανές, Αυτόματες Ρομποτικές Κατασκευές
  • Μηχανική: Νοητικά Δίπολα – Στατικότητα ή Ευέλικτη Δόμηση, Δύναμη ή Ταχύτητα
  • Μαθηματικά: Σύνθετες Αριθμητικές Πράξεις, Αναζήτηση Μοτίβων, Αλγόριθμοι & Απλός Προγραμματισμός

Θεματικές Ενότητες

  • Εισαγωγή στα ρομπότ & τις ρομποτικές κατασκευές, απλές μηχανές και μηχανισμοί
  • Εξοικείωση με το προγραμματιστικό περιβάλλον, παρόμοιας φιλοσοφίας με το Scratch, γνώριμο για τους περισσότερους μαθητές του δημοτικού, κίνηση κατασκευών μέσω κινητήρα και τηλεχειρισμός τους
  • Εισαγωγή στους αισθητήρες και στον αυτοματισμό, επιλογή τηλεχειρισμού ή αυτονομίας ρομποτικών κατασκευών
  • Εξοικείωση στη χρήση απλών αλγόριθμων στον προγραμματισμό της αυτονομίας των ρομποτικών κατασκευών (αποφάσεις, επαναλήψεις, τελεστές, μεταβλητές)
  • Εφαρμογή δεξιοτήτων στην κατασκευή «προχωρημένων» ρομποτικών κατασκευών

 

4. Παρουσίαση TPBot


 

 

 

 


Μπουλντόζα Καταπέλτης  

 

 
 
Κατασκευή

Προγραμματισμός

Κατασκευή

Προγραμματισμός

 

1. Ρομποτική

Ακούγοντας τη λέξη ρομποτική, πολλοί δεν καταλαβαίνουν τι ακριβώς είναι και κάποιοι άλλοι παρερμηνεύουν τη σημασία της. Με τον όρο ρομποτική εννοούμε τον κλάδο της μηχανικής, που έχει ως αντικείμενο τη μελέτη των μηχανών. Ασχολείται με το σχεδιασμό, την κατασκευή, τη λειτουργία και τη χρήση ρομπότ, καθώς και την επιστήμη των υπολογιστών, τον προγραμματισμό και την τεχνητή νοημοσύνη. (διάβασε περισσότερα)

 

 

 

2. STEM

Εκπαιδευτικά προγράμματα STEM για παιδιά, στο ΝΟΗΣΙΣ και στο ...

Tο ακρωνύμιο STEM (Science, Technology, Engineering, Mathematics) πρωτοεμφανίστηκε στις ΗΠΑ το 2001 και αναφερόταν στον ολοκληρωμένο και ενοποιημένο σχεδιασμό της διδασκαλίας των επιμέρους τομέων του σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης. Αυτό έγινε ταυτόχρονα με την κατάργηση του καθηγητοκεντρικού μοντέλου διδασκαλίας και την αντικατάστασή του από εκείνο που δίνει έμφαση στην ανακαλυπτική μέθοδο της γνώσης, στις ερευνητικές και διαθεματικές εργασίες και δραστηριότητες. (διάβασε περισσότερα)

 

3. Εκπαιδευτική ρομποτική

 

Εκδήλωση Ρομποτικής στην Σύρο – Aigaio365

 

 

Είναι μία καινούργια Επιστήμη στην οποία συνδυάζονται στοιχεία ανάπτυξης λογισμικού, τεχνητής νοημοσύνης1, μηχανολογίας, μελέτης της ανθρώπινης συμπεριφοράς κλπ. Είναι γεγονός ότι οι πρώτες ολοκληρωμένες εφαρμογές της εμφανίζονται σε τομείς όπως η ιατρική, η βιομηχανία κλπ. Η εκπαιδευτική ρομποτική συνδέεται άρρηκτα με την εκπαίδευση STEM, καθώς αξιοποιεί σε όλο της το εύρος την Τεχνολογία και τα Μαθηματικά. (διάβασε περισσότερα)

 

 

 

 

 

4. Παρουσίαση TPBot

Το TPBot είναι ένα ρομποτικό όχημα που προορίζεται για εκπαιδευτικούς σκοπούς, ιδανικό για την εκμάθηση βασικών δεξιοτήτων προγραμματισμού και ρομποτικής.  

Κύρια χαρακτηριστικά του TPBot είναι οι αισθητήρες υπερύθρων, οι αισθητήρες φωτός και οι αισθητήρες απόστασης, που του επιτρέπουν να ανιχνεύει εμπόδια και να ακολουθεί γραμμές. Το TPBot περιλαμβάνει πολύχρωμα LED που μπορούν να προγραμματιστούν, να αλλάζουν χρώματα ή να εκτελούν διάφορες εντολές. Επίσης διαθέτει δύο κινητήρες που του επιτρέπουν να κινείται προς όλες τις κατευθύνσεις και τέλος η συμβατότητα με το micro:bit το μεταμορφώνει σε ένα "έξυπνο" αυτοματοποιημένο ρομπότ. (διάβασε περισσότερα)